درباره شرکت رایا سیستم اکباتان

شرکت رایا سیستم اکباتان متشکل از دانش آموختگان برترین دانشگاه­های کشور با هدف معرفی فناوری­های برتر و محصولات استاندارد و با کیفیت در حوزه سخت افزار  تشکیل گردید.

این شرکت توانسته است تا در ماه­های نخست فعالیت خویش از شرکت فاکسکان Foxconn (بزرگترین تولید کننده قطعات رایانه و تجهیزات الکترونیک در کشورهای چین ،تایوان و جمهوری چک)، نمایندگی فروش و پشتیانی در محصولات Laptop-Nettop-Netbox-All In One اخذ نماید. لازم بذکر است که شرکت فاکسکان با بیش از 920 هزار کارمند بزرگترین صادر کننده کشور چین و دومین صادرکننده جمهوری چک محسوب می شود و طرف قرارداد شرکت‌های بزرگ فروش رایانه و قطعات الکترونیکی چون دِل، اپل، سونی، هیولت پاکارد، نوکیا، موتورلا، مایکروسافت و سیسکو می‌باشد و ۷۵ درصد محصولات شرکت آمریکایی اینتل و درصد بسیار بالایی از محصولات کمپانی‌های اپل، دل و صد‌ها شرکت دیگر را تولید می‌کند. نمایندگی از سراسر ایران پذیرفته می شود.

با توجه به سیاست کلی شرکت تیم تحقیق و توسعه توانسته پس از بررسی نیازهای کاربران ایرانی برترین مدل های تین کلاینت و مینی ­پی­ سی­ ها به بازار ایران عرضه نماید. استانداردهای بالای محصولات، کیفیت بسیارعالی، گارانتی 1 تا 3 ساله تعویض، قیمت بسیار پایین­تر در مقایسه با محصولات دیگر شرکت­ها از ویژگی­های کلی و مشترک محصولات رایاسیستم می­باشد . هدف ما ارایه بهترین سیستم­ها در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه می­باشد .

شركت راياسيستم اكباتان براي بار دوم کمپانی شناخته شده و جهاني به نام جت وي را به ايرانيان تقديم ميكند
شرکت رایاسیستم اکباتان افتخار آن را دارد که در سال 90 بعد ازدریافت نمایندگی رسمی نت تاپ فاکسکان نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی جت وی را به کارنامه خود اضافه نمود
اين كمپاني تايواني يكي از برندهاي مطرح جهان ميباشد كه بيش از 25سال سابقه كاري و يكي از بزرگترين توليد كنندگان قطعات رايانه اي و الكترونيكي جهان است که بیش از 5000 کارمند و يكي از بزرگترين صادر كنندگان اين كشور محسوب مي شود .كه در ايران شرکت رایاسیستم اکباتان و در کشورهای چین/ اروپا/امريكا/ تايوان واحدهاي بزرگی براي عرضه محصولات خود دارد.


كمپاني جت وي بابت بالا بودن کیفیت محصولات و اختراعات از رئيس جمهوري کشور تايوان چند سال پي در پي تقدير نامه براي كمپاني خود كسب نموده است .
و میتوان از محصولات کمپانی جت وی نت تاپ (مینی پی سی) /تبلت /مادربورد / کارت گرافیک/نام ببریم که در بازار جهانی با برندهای دیگر در حال رقابت از نظر کیفیت و به روز بودن می باشد.